Ένα φιλόδοξο εγχείρημα
Η κατασκευή ενός σύγχρονου εργαλείου που θα αξιολογεί τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες των μαθητών στα Μαθηματικά της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης. Θα αποτυπώνει το εύρος των γνώσεων, θα εντοπίζει πιθανές δυσκολίες και θα λειτουργεί ως πυξίδα για τον σχεδιασμό της μετέπειτα υποστήριξης. Σε ευθυγράμμιση με τα νέα Προγράμματα Σπουδών και τη σύγχρονη ελληνόγλωσση και ξενόγλωσση βιβλιογραφία.
Εργαλείο υποστήριξης
- Της αξιολόγησης των Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών (ΕΕΑ) στα Μαθηματικά από τα ΚΕΔΑΣΥ
- Της ανίχνευσης των μαθησιακών δυσκολιών των μαθητών που παραπέμπονται στα ΚΕΔΑΣΥ
- Της διαμόρφωσης του Εξατομικευμένου Προγράμματος Εκπαίδευσης (ΕΠΕ) στα Μαθηματικά
Οραματικός ορίζοντας
- Συμβολή στην επιστημονική τεκμηρίωση σε ερευνητικό επίπεδο
- Οδηγός δημιουργίας υποστηρικτικών υλικών (διδακτικά εγχειρίδια, οπτικοακουστικά μέσα κ.α.)
- Βελτίωση του έργου των φορέων και των θεσμών της εκπαίδευσης
Είναι ηλικίας από 11 ετών και 4 μηνών έως και 17 ετών και 11 μηνών.
Έχουν ολοκληρώσει ή ολοκληρώνουν την Πρωτοβάθμια Εκπαίδευση.
Φοιτούν ή πρόκειται να φοιτήσουν σε σχολικές μονάδες της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης.
Έχουν Γενικό Δείκτη Νοημοσύνης ≥70 στο WISC-V GR ή το WAIS-IV GR
Πεδία Μαθηματικής Γνώσης
Γνωστικοί Τομείς Μαθηματικών
Ποιοτική ανάλυση
Ποσοτική αποτίμηση
Φύλλα Εργασίας
- Σύμφωνα με την τάξη
- Για κάθε γνωστική περιοχή
- Προφορικά και γραπτά
- Ανοιχτού και κλειστού τύπου
Οδηγός Αξιολόγησης
- Σωστές κι αποδεκτές απαντήσεις
- Ποσοτικές κλίμακες
- Ποιοτική ανάλυση
- Λογισμικό αποτύπωσης
Σύνοψη Αποτελεσμάτων
- Γραφήματα και σχεδιαγράμματα
- Απόδοση ερμηνειών
- Αιτιοκρατικές συσχετίσεις
- Συμπεράσματα