Δημήτρης Πολυχρόνης
Καθηγητής Μαθηματικών με εξειδίκευση στη Διδακτική των Μαθηματικών και την Ειδική Αγωγή.
Υποψήφιος Διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΔΠΘ στη Διδακτική των Μαθηματικών.
Μέλος διεπιστημονικών ομάδων στο ΚΕΔΑΣΥ Ξάνθης για τη διερεύνηση Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών στα Μαθηματικά.
Εκπαιδευτής ενηλίκων σε ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίων, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας και ΔΙΕΚ.
2023-2024
Ξάνθη
ΚΕΔΑΣΥ Ξάνθης - ΠΕ03 Μαθηματικός ΕΑΕ
2022-2023
Χίος
Αθήνα
ΚΕΔΑΣΥ Χίου - ΠΕ03 Μαθηματικός ΕΑΕ (Αν. Προϊστάμενος)
ΚΕΔΙΒΙΜ ΕΚΠΑ (ΕξΑΕ) - Εκπαιδευτής Προγράμματος Διά Βίου Μάθησης
2021-2022
Ροδόπη
Διαπεριφερειακά τμήματα ΕΠΑΛ (ΕξΑΕ), 2ο ΓΕΛ Κομοτηνής και 3ο Γυμνάσιο Κομοτηνής - ΠΕ03 Μαθηματικός
ΣΔΕ Σαπών - Εκπαιδευτής Σχεδίου Εργασίας (Project)
2020-2021
Λακωνία
Καβάλα
Γυμνάσιο Καστορίου, ΓΕΛ Γερακίου και Μουσικό Σχολείο Σπάρτης - ΠΕ03 Μαθηματικός
ΔΙΕΚ Καβάλας (ΕξΑΕ) - Εκπαιδευτής Πρακτικής Άσκησης
2018-2019
Ξάνθη
Ροδόπη
1ο Γυμνάσιο Ξάνθης και Γυμνάσιο Πολυσίτου - ΠΕ03 Μαθηματικός
ΚΕΣΠΕΜ Ιάσμου - Καθηγητής Μαθηματικών
ΕΝΕΕΓΥ-Λ Ξάνθης - Πρακτική Άσκηση
Απρίλιος 2024 - Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Μέθοδοι Διδασκαλίας, Συμβουλευτική και Επαγγελματική Καθοδήγηση
Μάρτιος 2023 - Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα
Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικών
Διπλωματική Εργασία
Απρίλιος 2020 - Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας
Ιούλιος 2019 - Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα
Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Portfolio Πρακτικής Άσκησης
Μάιος 2024 - ΕΝΕΔΙΜ
10ο Συνέδριο ΕΝΕΔΙΜ: Μαθηματική Εκπαίδευση και Πολιτειότητα
Ιούλιος 2023 - ΙΕΠ
Επιμόρφωση σε πρακτικές της Διαφοροποιημένης Διδασκαλίας (ΔΔ)
Μάιος 2023 - ΙΕΠ
Επιμόρφωση στα νέα Προγράμματα Σπουδών των Μαθηματικών του Λυκείου
Σεπτέμβριος 2022 - ΙΕΠ
Καθολικός σχεδιασμός και ανάπτυξη προσβάσιμου ψηφιακού εκπαιδευτικού υλικού
Μάιος 2022 - ΙΕΠ
Επιμόρφωση στο πρόγραμμα «Μια Νέα Αρχή στα ΕΠΑΛ»
Αύγουστος 2021 - ΙΕΠ
Επιμόρφωση των Εκπαιδευτικών στις Δεξιότητες μέσω Εργαστηρίων
Ιούνιος 2021 - Πανεπιστήμιο Πειραιώς
Ταχύρρυθμη Επιμόρφωση Εκπαιδευτικών στην Εξ αποστάσεως Εκπαίδευση
#Λέξεις-κλειδιά
Μαθηματική Εκπαίδευση (ΜΕ)
Κοινωνικοπολιτική στροφή στη ΜΕ
Επαγγελματική Ανάπτυξη στη ΜΕ
Ταυτότητα στη ΜΕ
Πολιτειότητα στη ΜΕ
Κριτική Μαθηματική Εκπαίδευση
Μειονοτική Εκπαίδευση
Συμπεριληπτική Εκπαίδευση
Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος
Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ)
ΕΜΔ στα Μαθηματικά
Δυσαριθμησία
Ενδεικτική βιβλιογραφία
Rochelle Gutiérrez. (2013). The Sociopolitical Turn in Mathematics Education. Journal for Research in Mathematics Education, 44(1), 37-68. https://doi.org/10.5951/jresematheduc.44.1.0037
Sakonidis, C., Potari, D. Mathematics teacher educators'/researchers' collaboration with teachers as a context for professional learning. ZDM Mathematics Education 46, 293-304 (2014).
https://doi.org/10.1007/s11858-014-0569-z
https://doi.org/10.12681/enedim.15217
Skovsmose, O. (2020). Critical Mathematics Education. In S. Lerman (Ed.), Encyclopedia of Mathematics Education (2 ed.). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-77487-9_34-3
https://doi.org/10.1080/09596410500399268