Εκπαιδευτική Ταυτότητα

Δημήτρης Πολυχρόνης

Καθηγητής Μαθηματικών με εξειδίκευση στη Διδακτική των Μαθηματικών και την Ειδική Αγωγή.

Υποψήφιος Διδάκτορας του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης του ΔΠΘ στη Διδακτική των Μαθηματικών.

Μέλος διεπιστημονικών ομάδων στο ΚΕΔΑΣΥ Ξάνθης για τη διερεύνηση Ειδικών Εκπαιδευτικών Αναγκών στα Μαθηματικά.

Εκπαιδευτής ενηλίκων σε ΚΕΔΙΒΙΜ Πανεπιστημίων, Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας, ΣΑΕΚ και ΕΠΑΣ ΔΥΠΑ.

Επαγγελματική Εμπειρία & Δεξιότητες

Αξιολόγηση ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών

Διαφοροποιημένη διδασκαλία

Διδασκαλία ευάλωτων ομάδων

Εκπαίδευση ενηλίκων

Επαγγελματική ανάπτυξη εκπαιδευτικών

Επαγγελματική καθοδήγηση ενηλίκων

Επιμόρφωση εκπαιδευτικών

Προσβασιμότητα εκπαιδευτικού υλικού

Υποστήριξη εκπαιδευτικού έργου

Ψηφιακά εργαλεία μάθησης

2024-2025
Ξάνθη

ΚΕΔΑΣΥ Ξάνθης - ΠΕ03 Μαθηματικός ΕΑΕ
ΕΠΑΣ Μαθητείας Ξάνθης - ΠΕ03 Μαθηματικός

2023-2024
Ξάνθη

ΚΕΔΑΣΥ Ξάνθης - ΠΕ03 Μαθηματικός ΕΑΕ

2022-2023
Χίος

ΚΕΔΑΣΥ Χίου - ΠΕ03 Μαθηματικός ΕΑΕ (Αν. Προϊστάμενος)

Εκπαίδευση & Κατάρτιση

Νοέμβριος 2026 - Διδακτορικό (Αναμένεται)
Διδακτική των Μαθηματικών
Υποψήφιος Διδάκτορας

Απρίλιος 2024 - Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης
Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας: Μέθοδοι Διδασκαλίας, Συμβουλευτική και Επαγγελματική Καθοδήγηση

Μάρτιος 2023 - Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα
Επιστήμες της Αγωγής: Διδακτική των Μαθηματικών
Διπλωματική Εργασία

Απρίλιος 2020 - Πρόγραμμα Δια Βίου Μάθησης
Εκπαίδευση Εκπαιδευτών Ενηλίκων στα Σχολεία Δεύτερης Ευκαιρίας

Ιούλιος 2019 - Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα
Επιστήμες της Αγωγής: Ειδική Αγωγή και Εκπαίδευση
Portfolio Πρακτικής Άσκησης

Ιούλιος 2014 - Προπτυχιακό Πρόγραμμα
Τμήμα Μαθηματικών: Θεωρητικά Μαθηματικά

Ακαδημαϊκά Ενδιαφέροντα

#Λέξεις-κλειδιά

Μαθηματική Εκπαίδευση (ΜΕ)

Κοινωνικοπολιτική στροφή στη ΜΕ

Επαγγελματική Ανάπτυξη στη ΜΕ

Ταυτότητα στη ΜΕ

Πολιτειότητα στη ΜΕ

Κριτική Μαθηματική Εκπαίδευση

Μειονοτική Εκπαίδευση

Συμπεριληπτική Εκπαίδευση

Διαταραχή Αυτιστικού Φάσματος

Ειδικές Μαθησιακές Δυσκολίες (ΕΜΔ)

ΕΜΔ στα Μαθηματικά

Δυσαριθμησία

Ενδεικτική βιβλιογραφία

Rochelle Gutiérrez. (2013). The Sociopolitical Turn in Mathematics Education. Journal for Research in Mathematics Education, 44(1), 37-68. https://doi.org/10.5951/jresematheduc.44.1.0037

Sakonidis, C., Potari, D. Mathematics teacher educators'/researchers' collaboration with teachers as a context for professional learning. ZDM Mathematics Education 46, 293-304 (2014).
https://doi.org/10.1007/s11858-014-0569-z

Σακονίδης Χ. (2017). Η ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΤΗΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΙΚΗΣ ΜΕΙΟΝΟΤΗΤΑΣ ΣΤΗ ΘΡΑΚΗ: ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ, ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΕΣ ΠΑΡΑΜΕΤΡΟΙ. Έρευνα στη Διδακτική των Μαθηματικών, (10), 27-54.
https://doi.org/10.12681/enedim.15217

Skovsmose, O. (2020). Critical Mathematics Education. In S. Lerman (Ed.), Encyclopedia of Mathematics Education (2 ed.). Springer. https://doi.org/10.1007/978-3-319-77487-9_34-3

Androussou, Alexandra & Askouni, N. & Dragonas, Thalia & Frangoudaki, Anna & Plexousaki, Effrosyni. (2011). Educational and political challenges in reforming the education of the Muslim minority in Thrace, Greece. International Journal of Learning. 17. 227-240.
https://doi.org/10.1080/09596410500399268
Scroll to Top